PASCAL pro PIC

Jarda jdrozd
Středa Březen 17 14:37:03 CET 2004

Dnes jsem koupil od pana Fafejty pero Staedtler s redukci pro aritmu.
Jenze redukce je jakasi vetsi a v klepetech plotru je prilis tesne, nekdy se dokonce nepodari ani vymena mezi zasobnikem a jezdcem. Pero kvuli tomu nezapadne do spravne polohy, dokud jej rucne nezatlacim, pak jde zase spatne ven.
Nemate podobne zkusenosti?
Koupil jsem tri redukce, a vsechny jsou stejne spatne.
Dale jsem koupil ctyri redukce pro bezne fixy a ty jsou jak maji byt.
Pri telefonatu pan Fafejta rikal, ze to neni mozne, ze ty redukce jsou original Aritma a tak tomu nerozumim, ta moje aritma je prece taky original aritma!
Jakub Ladman