MEG-energie zdarma

Petr Zbranek petr.zbranek
Středa Březen 17 14:37:01 CET 2004

Lide mohou byt naivni, ale kvuli tomu na ne nemusim byt zly.
K nicemu to nevede.

Zda se mi, ze jsem nezaznamenal ani jednu odpoved,
ktera by prokazovala ze 'volna energie' neexistuje, nebo
ji neni mozno vyuzivat.

Je mi ale jasne ze dokazovat (ne)existenci duchu je narocne/nemozne.

Pokud nekomu vadi uroven prispevku, tak at ji zveda jinym zpusobem!

Petr Zbranek