VGA na PAL

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 14:37:00 CET 2004

Podival bych se do nastaveni vyndows, jestli vi o tom, ze mate ATXovy
zdroj a ze muzou tedy pocitac vypinat atd... Myslim, ze se to nastavuje
nekde v Rizeni spotreby, bud v ovladacich panelech a nebo v nataveni
hardware.

ByE milan

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: romanqo@in.slovanet.sk [mailto:romanqo@in.slovanet.sk]
Odesl?no: 18. ?ervence 2002 13:39
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: vypnutie PC

Viem, ze to sem nepatri, ale snad mi niekto poradi!

Po havarii disku som namontoval novy a nainstaloval Win. Problem je ale v
tom, ze ked dam vypnut PC, tak sa na konci objavi hlaska v zmysle teraz
mozete pocitac bez obav vypnut. Potrebujem poradit, ako to odstranit, lebo
mam ATXovu dosku a pred tym mi to nerobilo. V biose som nic nemenil, takze
neviem.

Diky za kazdu radu.

R.