Zmena obvodu ve FIFO

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:37:00 CET 2004

Dobr? den,

Potreboval bych udelat dceri ozvenu (aby se slysela) s velkym FIFO podle
obr?zku. Protoze uz je to velmi dlouho, co jsem s logick?mi obvody delal
(skoro 15 let a mam radeji diskretni techniku :), chtel bych se zeptat
jestli nekdo netusite jak by se sekce EXO-3 + 74164 (generator ridicich
signalu pro pamet) dala nahradit (TTL, CMOS), ale oscilator bez krystalu
aby to slo ladit.

Jsou tam 2 74590, takze je to jako 16-bit, ale 16-bit se mi najit
nepodarilo - existuje? Cim levnejsim z rady CMOS 4xxx by se daly nahradit?

EXO-3 je programovatelny oscillator
74590 je 8-bit 3-state synchronous binary counter with reset and output
registers. Separate clocks for both counter and storage register, ripple
carry output.

Diky moc, zdravi JL.