problem: aritma - redukce - staedtler

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:36:58 CET 2004

On Thu, 18 Jul 2002 ladmanj@volny.cz wrote:

> [...]
> vytahl tu zavitovou trubicku a do te lepe sedici redukce jsem
> vyvrtal 8mm diru a do ni tu trubicku namlatil (temer doslova),
> zaroven jsem protahl t? zadni cast, aby se tam to pero VESLO. Sedi
> to docela dobre, vyska nad tistakem je taky OK. Ale kdyz jsem se to
> jal naplnit barvou, tak mi to tim zavitem proteklo, az po chvilce se
> ten zavit barvou zalepil a prestalo to tyct. To je ale spatne.
> Nevite jak se to spravne ma plnit, nedovedu si predstavit, ze bych
> tam jeste mel buzirku plnou barvy, to bych akorat zadelal celej

Driv mi to taky teklo, kdyz jsem barvu kapal primo do te redukce. Ted
je ta buzirka je primo nasazena (nasroubovana) na ten hrot a netece to.
Ten hrot mi couha ven a diky tomu vysoustruzeni vnitrku je nahore mezi
hrotem a stenou redukce asi 1.5mm volno, takze ta buzirka jde nasadit
primo na hrot.

Proste ta mekka buzirka obejme ten zavit toho hrotu tak, ze to netece.
Ten inkoust se vubec nedostane do prostoru kde je zasroubovany ten hrot
v te redukci.