Tekuta izolace na naradi

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:36:58 CET 2004

V ridici technice se pouziva ke spojeni ridiciho systemu, cidel a akcnich
clenu (m.j.) analogovy signal 4 - 20mA.
Pokud se timto signalem ridi nejaka armatura, muze vzniknout pochybnost, zda
pri signalu 4mA (plus minus nejaka tolerance, se kterou je nutne pri
analogovem signalu vzdy pocitat) ma byt armatura zcela uzavrena nebo zda se
jedna o regulaci v okoli pocatecni polohy.
Setkal jsem se s nazorem, ze nejaka firma vyuziva tento signal modifikovany
tak, ze pokud ma byt armatura zcela zavrena, signal se nastavi na 2mA, pokud
ma byt zcela otevrena, signal je 22mA.
Kdyz jsem chtel zjistit podrobnosti, nenarazil jsem na nikoho, kdo by mi je
mohl sdelit.
Nevite o tom nekdo neco?