MEG-energie zdarma

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:36:57 CET 2004

Ale on plati a to absolutne. Jen nektere veci jeste nejsou poznane. To
vedel uz i Einstein. Kdysi jsem se dozvedel o teorii sjednoceneho pole
alias patem prostoru. Nektere veci mi nebyly jasne ani tam, porad to
vypadalo ze existuje jakysi "zaporny prostor". Na to jsem se v prvaku
zeptal fyzikarky na VUT a systematicky me vyhazovala ze vsech zkousek.
Smula byla, ze byla i vedouci katedry a tak jsem nemel sanci ani na zkousku
s rektorem. Tak jsem skoncil s VUT :( Ale to uz je davno, jeste za
komunistu a pokud clovek nemel znameho vysoce postaveneho soudruha, nemohl
se dovolat prava.

Zdravi JL.

Odes?latel: pf <pfz@rps.cz>

toho zakon o zachovani energie stejne neplati, protoze na pocatku vzniku
vesmiru zadna energie nebyla. Kde by se vzala?