Analogovy signal 4 - 20mA?

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:36:57 CET 2004

Tohle je mozna zbytecna otazka, jde mi spis o to, jestli jste
nekdo neco podobneho uz nezkousel.
Kdyz budu chtit pouzit seriovou mys na PS2 portu, jak to musim
udelat? RS232 ma urovne cca +-12V, par mysi jsem uz rozebiral a
tak vim, ze mys stejne vnitrne pracuje s 5V logikou. Jde jen o
to, jestli komunikacni protokol je ten samy.
Existuji mysi, ktere se pripojuji jednoduse na oba porty pres
redukci - pak se zrejme vnitrni elektronika stara o prislusne
urovne. Neni mi ale jasne, jestli i data, ktera mys posila do PS2
portu jsou invertovana oproti RS232 (+12V odpovida 0V a -12 V
+5V).
Dalsi vec - vzhledem k tomu, ze seriova mys ma uvnitr krystal a
PS2 ne, tak musi byt "zivena" hodinovym signalem z PS2.

Pokud je to opravdu stupidni dotaz a stupidni napad, tak se
predem omlouvam.

P.K.

16. - 18. 8. Demoparty
DEMOS / INTROS / MUSIC / WEB ART / http://syndeecate.centrum.cz