Pavel Krejci - reply na soukromou adresu prosim

auro auro
Středa Březen 17 14:36:43 CET 2004

J? osobn? p??sp?vky, kter? m? nezaj?maj? rovnou ma?u. nicm?n?, n?kdy se v kup? "hnoje" i
perla zat?pyt?, n?kdy se i zasm?ji. Komandaturu jsem za?il a m?m za to, ?e to sta?ilo.
P??sp?vky po doporu?en? adminem p?estat na t?ma MEG m?li co do sebe (admin je ur?it? rozumn?
?lov?k). Nel?b?-li se V?m,  prost? je ma?te. Pro mnoh? mohou b?t inspirac?. Bez inspirace by
jste bydlel na strom? a nam?sto komunikace internetem se domlouval sign?ln?mi ohni (pokud by
jste se ohn? neb?l).

Pavel Krejci p??e: