vypnutie PC

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:36:41 CET 2004

te? m? tak napad?, nev?te n?kdo, kde by se daly sehnat RW SMARTBUY ??? Jde mi o RW nikoliv CDR. Je to 8x max, kupoval jsem to n?ak za 25k?, probl?m je v tom, ?e je ji? tak rok nem??u nikde sehnat (a to jsem zapojil v?echny m?stn? firmy). Jde mi oto, ?e RW?ka jsem koupil dv?, jedno mi n?kdo zcizil, druh?mu d?l?m na obal z??ezy kolikr?t bylo p?ep?leno. V sou?asn? chv?li je na obalu 86 z??ez?, s t?m, ?e ani jednou jsem disk nemazal pln? (nerozum?m hant?rce, prost? ma?u jen quickem) a cd bez probl?m? funguje. Standartn? mi ka?dej ?ekne, ?e by se m?ly rw po deseti pou?it?ch smazat ?pln?, verbatimy mi p?estanou chodit po p?ti cyklech (high i low speed), jeden z dodavatel? mi vnutil primedisky, ty p?e?ily t?i. Nev?m pro?, ale ??dn? z cd nevydr?? vypalov?n? moji? mechaniky. Je mo?n?, aby m?la jinak stav?nej paprsek? S oby? cd m?m podobn? probl?m, na tdk se ned? p?lit zvuk, data jen 2:1 (dv? cd ?iteln?, jedno ne), verbatimy jsou tak 4:1, zvuk taky nic, jedin? dobr? jsou v posledn? dob? blanky, co mi tah? k?mo? z brna z kolej?. Dok??e mi to n?kdo vysv?tlit ????

T.p.V.