Vypalovacka TEAC-524EK (INTENSO)

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:36:41 CET 2004

> Neni 200 MHz pocitac prilis pomaly? Taky mam 200 MHz pocitac a moje dite
mne
> durazne varovalo, ze vypalovacka muze uspokojive chodit jen na jeho
pocitaci
> (750 MHz). Jen jestli mi to nerikal z jinych duvodu :))
> Andel

Pomaly pocitac jen nestiha dodavat data pro vypalovani. Nic vic, nic min.
Neni nikde psano, ze se musi vypalovat maximalkou te mechaniky. Potomek byl
veden snahou vyuzit investovanych prostredku co nejlepe :-) (proc kupovat
rychlou mechaniku  a pak ji uzivat jen na pomalejsich rychlostech). P1/200
by mohla stihat bezpecne cca 4x az 8x vypalovani.

Tezko spolehlive poradit, ale zkusil bych prehodit DMA (enable/disable) pro
danou mechniku ve Spravci zarizeni. Nero je aktualne ve verzi 558neco a za
upgrade taky nic nedate, ale tam bych chybu asi nehledal. Mozna by stalo za
pokus pouzit jinou znacku ci druh media. Pokud by to bylo znackou media, da
se naprat novejsi firmware do vypalovacky, ja jsem takhle naucil Teaca512
Merorexacke CDRWcko. Nemate naistalovan nejaky dalsi soft pro vypalovani,
ktery by mel vlastni drivery a perou se s Nerem? Dalsim tipem, ktery to
mozna postouchne spravnym smerem, je aktualni verze ASPI driveru, treba od
Adaptecu
Hodne se clovek docte na www.cdr.cz

Vena Kovar