Pajeni CF konektoru

Kamil Rezac krez7509
Středa Březen 17 14:36:41 CET 2004

www.bestmedia.cz
polozka
CD-RW GIGAmaster Blank 8cm 212MB/24min

                       Stanislav Holecek

HOLECEK MSE s.r.o., Heritesova 71, 389 01 Vodnany
e-mail: info@holecek.cz         http://www.holecek.cz

----- Original Message -----
From: Vym?tal Tom??
To: HW
Sent: Monday, July 22, 2002 9:43 PM
Subject: RW

te? m? tak napad?, nev?te n?kdo, kde by se daly sehnat RW SMARTBUY ??? Jde
mi o RW nikoliv CDR. Je to 8x max, kupoval jsem to n?ak za 25k?, probl?m je
v tom, ?e je ji? tak rok nem??u nikde sehnat (a to jsem zapojil v?echny
m?stn? firmy). Jde mi oto, ?e RW?ka jsem koupil dv?, jedno mi n?kdo zcizil,
druh?mu d?l?m na obal z??ezy kolikr?t bylo p?ep?leno. V sou?asn? chv?li je
na obalu 86 z??ez?, s t?m, ?e ani jednou jsem disk nemazal pln? (nerozum?m
hant?rce, prost? ma?u jen quickem) a cd bez probl?m? funguje. Standartn? mi
ka?dej ?ekne, ?e by se m?ly rw po deseti pou?it?ch smazat ?pln?, verbatimy
mi p?estanou chodit po p?ti cyklech (high i low speed), jeden z dodavatel?
mi vnutil primedisky, ty p?e?ily t?i. Nev?m pro?, ale ??dn? z cd nevydr??
vypalov?n? moji? mechaniky. Je mo?n?, aby m?la jinak stav?nej paprsek? S
oby? cd m?m podobn? probl?m, na tdk se ned? p?lit zvuk, data jen 2:1 (dv? cd
?iteln?, jedno ne), verbatimy jsou tak 4:1, zvuk taky nic, jedin? dobr? jsou
v posledn? dob? blanky, co mi tah? k?mo? z brna z kolej?. Dok??e mi to n?kdo
vysv?tlit ????

T.p.V.