Vypalovacka TEAC-524EK (INTENSO)

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:36:40 CET 2004

Ahoj,

Tuesday, July 23, 2002, 10:35:50 AM, Jaroslav Lukesh pise:

JL> To nen? pravda. U? po??ta?e 486-66 zvl?dnou d?lat se 4n?sobkem streamu CD
JL> audio dat manipulace jako echo, ekvaliz?r a pod. Kdysi jsem d?lal na takov?
JL> SW st?i?n? (snad se jmenovala WinDAT, nev?m to ur?it? ale byla n?meck?).
JL> Tak?e tady pros?m ne?i?te bludy o v?konu, kdy? jde stejn? o jedinou v?c -
JL> p?en?st ISO image po (ISA)PCI/IDE dr?tech. Tedy si vemte re?lnou
JL> propustnost ISA 1,2-2 MB/s, tzn. pro vypalov?n? minimum 600kB/s (z disku na
JL> CD). A hned v?te, ?e na ISA (taky podle jej?ho taktu) stihnete akor?t ten
JL> ?ty?n?sobek.

Zase az take jednoduche to nie je. Tiez som napalovaval este na 486-66
a radsej som napaloval 2x a aj to som sa obcas bal o medium. Zalezalo
na mnozstve okolnosti. Velkost suborov, ich mnozstvo, fragmentacia
disku, velkost RAM. Stacilo, aby si okna zmysleli swapnut, alebo sa
v nevhodny okamih rekalibroval disk a napalovanie bolo v kybli.
Obcasny vypadok streamu pod 300kB u IDE nebolo nicim vynimocnym a
cache nebyvali v napalovackach moc velke. Okrem toho prenos po IDE
riadi procesor, takze ho tiez nebolo dobre zamestnavat niecim inym.
U SCSI to uz bolo o nieco veselsie, ale aj tak som mal zvlast disk,
z ktoreho sa napalovalo a zvlast disk na swapfile.
Ale ked mal clovek uz cvik, tak bol odpad medii minimalny :-)

--
Jindro