Vypalovacka TEAC-524EK (INTENSO)

Vymetal Tomás vymetalt
Středa Březen 17 14:36:39 CET 2004

Abych shrnul svoje zkusenosti, tak na primary slave mi palicka nejela, resp.
odm?tala b?t "otrok". Na sec. master jede v pohode uz cca rok. EasyCD dodan?
k mechanice nechodil ani po zpatchov?n?, program se po spusten? vypl, ze
nemuze naj?t "burning hw". Sw jako takov? je dosti z?sadn? vec. Z?lez? na
zkousk?ch, napr. j? p?l?m v Cequdratu (Winoncd), tus?m, ze pomerne star?m a
vse v pohode. Kamar?d testovac mus? m?t vse overen? a co nejnovejs?, tak
zjistil, ze na teacu mu s winonem padne kazd? druh? cd, s nerem pr? zat?m
nezkazil jedin?. Nero byl treba u me druh? testovan? program a mel jsem
podobnou zkusenost jako on u winonu, tj. kazd? druh? cd paa paa. Velk?
probl?m mi jednu dobu delaly vetr?cky (u P1 jsou nav?c i ty procesorov?
napojen? na nap?jen? IDE zar?zen?) chlazen? disku. Z?kmity neblaze
ovlivnovaly predevs?m quantum?ck? disky a vsechny vypalovacky. Diskum padaly
ot?cky a dvakr?t jsem prisel o data. Na jednu nap?jec? vetev jsem dal
vsechny disky a v?palku, na druhou cdromky a vetr?ky a vse v pohode. Jinak
zat?m jsem se nesetkal s funkcn? nap?jec? rozdvojkou disku. Kdyz potrebuji
rozdvojit kabel, tak ji od jist? doby p?j?m natvrdo. Ty probl?my za to v?zne
nestoj?. A to, je tak asi cca vse.

T.p.V.