multiplex

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:36:39 CET 2004

Zdravim,

pokud ma pouzity uP vstupy s pullup odpory a OC vystupy, pak by se to melo
obejit bez dalsich soucastek. V opacnem pripade budou potreba nejake diody
(k vystupum uP kvuli vice sepnutym spinacum) a pullup odpory (pro definovani
urovne pri nesepnutem spinaci). Pri takto osetrenem zapojeni neni problem
snimat libovolny pocet soucasne sepnutych spinacu.

S podravem
Lukas Grepl, OK2WDT