Pajeni CF konektoru

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 14:36:39 CET 2004

Pajel jsem rucne ADuC812 - tam je roztec stejna a je to hafo nohou ;o))
Bylo to moje vubec prvni pajeni SMD a take jsem byl nejisty - ptal jsem se
tu a dostaval jsem vsemozne rady jak na to (az se mi z toho malem zamotala
siska).
Nakonec jsem se na vsechno vykaslal a udelal to po svem - mam koupenou od
CONRADa jehlovou pajecku na 12V - to same myslim prodava GM electronics,
nebo GES (snad okolo 130 Kc - uz nevim, ale videl jsem ji tam). K tomu
obycejny cin 0.5mm a opravdu poradnou lupu (pouzivam takovy segment ze stare
promitacky, ktery si za teleso povesim na brejle a vejram na to z asi 6 cm
;o))). Pri tom zvetseni jake to dela bych mohl jit myslim i do jeste mensich
rozteci (jen nevim, zda by to zvladly ruce - ono se to nezda, ale pri
takovychto velikostech se preci jen trochu klepou - no - mozna to bylo
nervozitou ;o))).

Nejdrive jsem si tenkou vrstvickou cinu potahl plosky. Proveril jsem
(vizualne i elektricky) zda nejsou nekde mezi spoji zkraty (pod broukem by
to opravdu po pripajeni nepotesilo ;o)). Prilozil jsem obet, usadil a chytil
jeden roh, dukladne usadil a chytil protilehly. Pak jsem stranu po strane
vzdy jmene poprasil kalafunou a velmi opatrne nozku po nozce pod lupou
pripajel. Z tech nekolika desitek nohou se mi takto napoprve nepodarilo
dobre pripajet asi 2 (proveril jsem je vsechny mechanicky hodinarskym
sroubovackem - opet nozku po nozce pod lupou). Ty co se pohnuly jsem tedy
prepajel a bylo to OK !!!!

s pozdravem: Ing. Vlastimil Wagner - spr?vce poc?tacov? s?te SSOU Vodochody
s.r.o.