Vzorky od AD

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:36:39 CET 2004

Zacatkem prazdnin jsem byl odloucen od sveho pocitace, na ktery mi chodi
tato konference.
Chtel jsem, aby mi po tu dobu konference chodila do schranky, kterou jsem si
zalozil na Seznamu, ale nepodarilo se mi prihlasit (nedarilo se mi spravne
odeslat potvrzujici kod).
Ted jsem zjistil, ze to bylo patrne proto, ze k e-mailum z teto schranky se
pridava reklamni text (a dotazem jsem zjistil, ze se s tim neda nic delat).
Zajimave je, ze loni jsem se ze Seznamu do konference prihlasil.
Zajima mne, zda se nejak z e-mailove schranky na Seznamu do konference lze
prihlasit a pokud ne, kde je vhodne si k tomuto ucelu schranku zalozit.