Vypalovacka TEAC-524EK (INTENSO)

David Belohrad David.Belohrad
Středa Březen 17 14:36:32 CET 2004

Vazeny pane,
ja jsem nemluvil o hardwarove propustnosti (myslim ze to z textu ani
nevyplyva), ale o propustnosti softwarove. a to je zcela jina zalezistost,
hlavne kdyz se zacneme
bavit v pojmech jako windows. navic v dnesni dobe uz myslim nikdo bez
'on-the-fly' nepali, takze vase poznamky jsou nerelevantni. to ze ISA
(!!bavime se o ISA, ne o SCSI)
stihne ctyrnasobne paleni
zdaleka nevystihuje tu skutecnost, ze potrebujete vykon procesoru (nekdo
musi datovy transfer pripravit a spustit ze?) na vytvoreni on-the-fly,
nejaky vykon procesoru na bezici procesy (nebo Vam snad mys pri paleni
nejede?),
navic mate nejake bezici procesy na pozadi (napr. palici program, jehoz
obsluha okna take neco zabere) a navic ISA sbernice neni rezervovana pouze
pro palicku. Dale potom dalsich
milion veci, namatkou treba pokud nemate defragmentovany disk, pripadne mate
malou RAM (prip. cache, coz v pripade starych vypalovacek je normalni
zalezitost),
tak hlavicka lita po disku a to jiste uznate take nejaky ten cas
zabete.Takze
kdyz si date tyhle dve veci dohromady, chtel bych videt jak z Vasi
excellentni 486-66 vytlacite ISA prenos 2MB/s. A to i za predpokladu ze ten
stroj rezervujete _POUZE_ na paleni.
V okamziku kdy jej mate i na normalni praci, tak se Vam velmi jednoduse
stane, ze priinstalujete dalsi program a uz to treba nechodi, protoze vykon
systemu z nejakeho duvodu
neni optimalni (typicky treba drivery pro grafiku). Z toho duvodu jsem se
bavil o burn-proof. Takze
by bylo dobre zvazit zda 'bludy o vykonu' a 'propustnost sbernice' maji neco
spolecneho a jaky faktor ma zde vetsi vahu. Doporucuji k vasemu dalsimu
studiu www.cdr.cz.
S pozdravem
David Belohrad!

David Belohrad, Div. PS/Beam Diagnostics
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.78200
GSM +41.79.73.50937