Zachrana dat na HDD

Stanislav Holecek hw-news
Středa Březen 17 14:36:32 CET 2004

Brno www.lamaexpert.cz
rizika tu byla popsana
vlastni zkusenost (u jinych firem) 2x se povedlo 1x se nepovedlo
vzdy uvedli HDD do stavu, aby se dal reklamovat

                       Stanislav Holecek

HOLECEK MSE s.r.o., Heritesova 71, 389 01 Vodnany
e-mail: info@holecek.cz         http://www.holecek.cz

----- Original Message -----
From: "pavel prochazka" <hacesoft@email.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, July 25, 2002 8:53 AM
Subject: Re: Zachrana dat na HDD

> Toho jsem se obaval. Nejsu zadnej podnikatel a tudis si nemohu dovolit
prijit o penize investovanw do disku. Amatersky programuji a tak mam na
disku temer pred koncem jeden program.

> Pavel Prochazka

ten Vam da novy (pokud uzna reklamaci), ale data z nej jiz neuvidite.
Jestlize se rozhodnete zachranit data pomoci nejake firmy, tak se asi
neobejdete bez hardwaroveho zasahu do onoho disku a ztratite zaruku na disk,
ale ziskate sve data. Je otazkou jestli ma prodejce povinnost (nebo bude
ochoten) Vam poskytnout po reklamaci vadny disk na zachranu dat. Asi se
budete muset rozhodnou co je pro Vas cenejsi jestli data nebo disk.

__