TSA6057

Ivo Strasil istrasil
Středa Březen 17 14:36:31 CET 2004

TSA6057 objednaval v GESu, oni mi rekli ze neni a asi
nebude, tak jsem to stornoval, ale asi pred 2 tydny se mne
ho snazili vnutit - nejak to spatne dali do pocitace a on
prisel - takze kdyz zavolate do brnenske pobocky Gesu, mozna
tam jeste existuje - muzete rict ze to je stornovana
objednavka od Strasila.

Zdar Ivos

----- Original Message -----
From: "Michal" <krestan@hw.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, July 20, 2002 6:37 PM
Subject: TSA6057

> Velmi nutne schanim TSA6057. Staci mi jen jeden kus,
jelikoz mi odesel v jednom zarizeni a ja jej nemuzu nikde
sehnat. GM je uz mit nikdy nebude, v GESu je sice vedou, ale
dodaci lhuta je minimalne nekolik tydnu a dal jsem nikoho
nenasel. Pokud by se nekomu doma valel, nebo by vedel, kde
ho sehnat skladem, tak by me to velmi pomohlo. Cena neni
rozhodujici.