nerovnomerne zatizeni ATX zdroje

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:36:31 CET 2004

Delal jsem neco podobneho - predelaval jsem AT zdroj na napajeni
autolednicky. Aby se napeti 12 V udrzelo dostatecne vysoke, musel
jsem "rozvazit" zpetnou vazbu z 5V (bylo tam potom neco pres 6) a
tech 12V bezelo na 5A. I ta 5V vetev by mela byt nejak zatizena
(rika se to, ale v praxi ma nejakou minimalni zatez ten zdroj
vestavenou).
Melo by to bezet i na tech 10A (kdyz to tam pisou) - vzhledem k
tomu, ze tech 5V bude zatizeno minimalne/vubec, da se
predpokladat, ze ventilator zdroj uchladi, protoze v nem bude
mene tepla o ty ztraty na 5V vetvi. Ale jesi to bude fungovat
dlouhodobe - to se musi vyzkouset, protoze tak se to obvykle
nepouziva. Melo by, ale nevim, jesi s tim ma nekdo zkusenosti.

P.K.
> Od: "Lukas Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Fri, 26 Jul 2002 10:01:23 +0200
> P?edm?t: nerovnomerne zatizeni ATX zdroje
>
> Zdravim,
>
> potreboval bych PC ATX zdroj vyuzit jako zdroj 12V/10A (popr.
vice, podle

Co um? ide?ln? Email? V?ce na str?nk?ch: http://bonus.centrum.cz