PIC programator ze suplikovych zasob.

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:36:29 CET 2004

>Vzpomente na filmy o dinosaurech, jak byly uspesne :))).
>
>Nicmene to chodi a april to neni - mrknete do supliku
>(i kdyz ten Vas bude jiste lepe vybaven nez byva bezne)
>a reknete mi, zda je tam neco co nenajdete :).

Neberte to osobne, proste mi to prislo jako anachronismus a tak jsem si neodpustil trochu zaspickovat :-))

Jinak mate pravdu, podobneho smeti jsou plne krabice (s napisem "Srot - ne pro prasata"). Supliky ne, tam je trochu novejsi smeti :-) A urcite nemam pochybnosti o funkcnosti.

Jenze ja bych byl liny neco podobneho tvorit. Nemam rad konstrukce s mnozstvim archaickych soucastek. Jsem zastancem nazoru, ze s mnozstvim se zvysuje pravdepodobnost chyby(zavady).

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz