Prebytek AT90S8515.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:36:28 CET 2004

| Odes?latel: MK <info@mcu.cz>
| Mane me napadaji slova klasika: "Zpet na stomy"  :-))
| Pocin to je pekny, ale nekde jsem si nahodne vsimnul (uz vim, byl to
| kalendar), ze stoleti pary jsme jiz opustili. Nebo jsem se spletl a ono

Nahodou az tohle uvidi nekdo kdo zacina, bude mu hned jasny princip. Kdyz
tam date cernou programovatelnou placku tak za par let si jakekoli zarizeni
nikdo uz neudela. Jenze tento trend je cilem svetovych mocipanu. Takze je
mi lito tech, kdo mu propadli a naopak jsem rad tem, kteri jsou proziravi.
Sice to zrovna od pana Bezstarosti vypada ponekud schizoidne, ale je videt,
ze si zachoval zdrave "ja" pri svoji profesionalite.

Zdravi JL.