Out of Office AutoReply: Vymena NiMH clanku v notebooku

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:36:27 CET 2004

Dobry den,

   chtel bych se Vam vsem, kteri jste ode mne dostali skrze HWNEWS "out of office" e-mail, moc omluvit.
   Mylne jsem se domnival, ze mistni M$ exch. server "nebude prece tak debi*ni, aby odpovidal i na e-maily z news". A hle, je! :-(

   Takze se vam moc omlouvam, fakt me to mrzi...

Diky za pochopeni,

Jiri Naprstek