PIC programator ze suplikovych zasob.

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:36:27 CET 2004

>Nahodou az tohle uvidi nekdo kdo zacina, bude mu hned jasny princip. Kdyz
>tam date cernou programovatelnou placku tak za par let si jakekoli zarizeni
>nikdo uz neudela. Jenze tento trend je cilem svetovych mocipanu. Takze je
>mi lito tech, kdo mu propadli a naopak jsem rad tem, kteri jsou proziravi.

Omlouvam se za OT, ale tohle je blud, ktery me tedy opravdu zvedl ze zidle.

Ano, kazdemu je jasny princip, ten je totiz tak stupidni, ze ho pochopi i prumerne inteligentni jezevcik.

Neberu Vam presvedceni, ze vsemocne temne sily svetoveho ...ismu vystrkuji ruzky a snazi se prosadit integraci v zajmu udrzeni a vylepseni sveho postaveni a zvyseni zisku. A pevne verim, ze Vas meil byl napsan na Aritme s feromagnetickou pameti za pouziti dalnopisu, pokud tedy nedavate prednost kourovym signalum. Zavidim Vam tento nevsedni postoj a preji Vam mnoho stesti a zdravi pri preskoku z vetve na vetev. Prosim, zanechte politikareni a pokuste se oprostit od sveho zhnuseni ze sveta integrace a mikronovych technologii, nebo alespon se pokuste tento svet tolerovat. Verte, doba dubovych tranzistoru se nevrati.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz