PIC programator ze suplikovych zasob.

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:36:25 CET 2004

> Jen jeden maly priklad, ze ne vzdy je to nejmodernejsi to nejlepsi: Na
> chalupe, kde pri odjezdu nechceme nechavat zapnuty proud nas stale trapily
> mysi (potvory). ....... S dvema temer jakymikoli tranzistory a par
> soucastkami se mi podarilo dosahnout 5x mensi spotreby pri dvojnasobnem
> vykonu.

Ja jsem k plaseni mysi pouzil zvukovou kacu z vietnamske trznice.
Misto knoflikovych clanku jsem dal jeden monoclanek, propajel jsem
odstredivy kontakt a odpajel jsem blikatko.
Mysi to plasi spolehlive a na jeden monoclanek to vydrzi "vyhravat" dele nez
mesic.
Ted jsem si takhle chtel udelat indikaci rozsvicenych svetel v aute, ale
kaci (popr. zvukove jojo, tam byl stejny princip) uz nejsou.