PIC programator ze suplikovych zasob.

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:36:25 CET 2004

Asi tak pred 3/4 rokem zde byla diskuse na toto tema. Docela se mi
osvedcilo dat pustene radio na stredni nebo kratke vlny, do serie s
reprakem kond aby to pustilo kmitocty >1kHz.

Pro svoje ditka jsem nedavno udelal takovou univerzalni desticku cca
1,8x2,3cm, protoze porad chteji blikat, pipat... Tak na to staci nastrkat
soucastky a je to. Jsou tam 2 tranzistory, 4+1R,2C, proste multivibrator.
Mam i hpgl (3x3 desticek) na tloustku pera 0,5mm.

Asi si budu muset nekdy udelat web jako svuj archiv.

JInak jsem kdysi udelal multivibrator + napetim rizeny oscilator jako
plasic komaru (byly to dohromady 3 tranzistory) a cele to jelo 21-23kHz
(+-autobus, tenkrat jsem nem?l svuj ani voltmetr). Bohuzel schema zapadlo a
plasic komaru se taky nekde potratil.

historickou