storyid 153 (bylo Re: PIC programator)

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:36:23 CET 2004

Mluvite mi naprosto ze srdce. Uz jsem to zde nekde neco takoveho psal.
Nejsem profesional hardwerar ba prave naopak a tak me BAVI si doma bastlit
jako protivahu sedeni v praci u PC a programovani.
Badani na necim co je pro vas profiky mavnuti rukou neni pro mne ztrata casu
- naopak spis relaxace, odpocinek a prijemna zmena.
Stejne tak zde nedavno diskutovana vyroba DPS. Me nezalezi na tom, ze mi ta
aritma bude tu desku kreslit hodinu kdyz ji budu delat jen jednou nebo
dvakrat treba po kamose. Ale budu ji mit hned kdyz si vzpomenu ze si ji chci
vyrobit a ne ze budu cekat tyden nez mi ji nekdo vyrobi - navic mi bude v
dilne pekne vrcet masinka a ja si budu rikat, ze je to pohoda ze to nemusim
kreslit rucne.
I ja se primlouvam abyste byli vy profici k nam shovivavejsi a trpelivejsi.
Treba staci jen to, ze nenapisete nic a prejdete treba hloupy dotaz jen
mlcenim pokud nechcete pomoci radou.
Hrozne mne zde stve napriklad to pokud nekdo hleda nejaky DS. Z nejakeho
duvodu ho nenajde (nekdy i jen kvuli sve lenosti). Pak prijde od nekoho
odkaz to by bylo v poradku plus ironicka poznamka jak jemu to trvani trvalo
kratce. Pokud ten dotycny chtel pomoci a ztratil tim tak malo casu tak nevim
proc se rozciluje. Pokud pomoci nechtel nevim proc vubec hledal - asi jen
kvuli tomu aby toho druheho mohl zprazit.
Zkuste se nad tim zamyslet (i ja se mam co ucit pri komunikaci po netu) zda
neni lepsi nenapsat nic nez psat ironicke odpovedi ktere rozpoutaji jen
dalsi nikam nevedouci polemiky.

Necekam a ani nechci nejake reakce. Je to jen uvaha.

RadekCX