vzorkovaci osciloskop

Michal Vanka michalv
Středa Březen 17 14:36:22 CET 2004

No, Tektronix TDS694 ma rozsah 3GHz,
cena by nemela prekrocit 2 miliony.
Pokud by Vam nevyhovoval, je zde jeste cela rada LeCroy-u.
---
U digitalnich osciloskopu se roslisuje takzvana single shot sampling frequency
a repetitive interleaved sampling frequency. Napriklad LeCroy 7200A
ma single shot 1GS/s a repetitive 20GS/s pri sirce pasma 500MHz,
pricemz ta "repetitive" je vhodna pouze pro periodicke signaly.

Proc jsem se zde takto rozepsal? Je to smutne, ale
obavam se, ze na mereni v oblasti GHz Vam urcite
nebude stacit nejaka vzorkovaci jednotka k osciloskopu Tesla.

Michal Vanka