MCU

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:36:22 CET 2004

>nechal jsem se po 13 letech p?esv?d?it ?e uCU maj? pro bastl??e n?co do
>sebe a za??t znovu. Sice nejroz???en?j?? je (snad) PIC, ale j? naopak
>hled?m co by v ?esku bylo nejlevn?j??.

Ja bych spis hledal procesor hojne pouzivany, s kterym dovede kdekdo poradit. Dobra rada je casto lepsi, nezli padesatikoruna v penezence. Jestli se ovsem nechystate na zarizeni, ktere ma jit do vyroby po tisicovkach.

>- v?vojov? prost?ed? (pascal, basic, assembler)

Assembler byva zdarma

>- program?tor (k PC), m??e b?t i k extern? EPROM

Zkuste hledat 'DIY programmer'.

>N?kde mi utkv?lo, ?e snad Zilog by m?l m?t ceny n?kde kolem 20K? (?)

Ale tak pro 5000ks :-(

J. Hanzal