Barva - inkoust - Vyroba PCB na Aritme 0512

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 14:30:27 CET 2004

pouzivam nejakou(spis tvrdsi)smes vosku
nanest je potreba spis tensi vrstvu aby se se dobre rylo, proste hodim
vylestenou desku na plotynku,dam na ni kousek vosku a kdyz to zacne
tat,tak vezmu takovej tvrdej stetecek co na to mam a rosetru to po cele
plose,kdyz je potreba zase vezmu kousek vosku a na potrebnych mistech ho
necham natat kolik je ho potreba.
ryt se da docela dobre bambusem, daji se delat i tenky spoje
jiste je to jiny design, proste metoda rozlevani medi, vetsina materialu
je zem
leptam potom HCL+peroxid a jde to perfektne, roztok si nechavam a
vzdycky trosicku prileju peroxidu aby se to aktivovalo
po leptani desku oplachnu, zase ohreju az se vosk roztavi a otru to do
novin,nebo tak neceho a nakonec vylestim a natru kalafunou v lihu
netvrdim,ze je to buhvico,ale funguje to a na maly veci je to bezvadne rychy
JP

--
Jiri Prachar
Sverena sprava