hledam solarni panel

michek@email.cz michek
Středa Březen 17 14:28:30 CET 2004

S tim souhlasim, davat zhruba 800,-a vic  za panylek na moje bastleni
se mi nechce.
Ty "cepice" davaji i solidni proud, pravdepodobne v radu 100mA.
Jenze ted asi nikde nejsou. Pokud nekdo znate jejich hnizdo, byl bych vdecen...
Jinak samozrejme diky i ostatnim za linky a pod.. :-)

diky Ivan

> Koncove ceny solarnich panelu jsou znacne prehnane.
Vyrobni  naklady 1Kc a
> po projiti pres obchodni retezec je z toho 100Kc. Za rozumnou cenu >jsou  cepice s vetrackem. Za 250Kc je cepice + motorek + vrtulka + >solarni panylek. Jen samotne cepice bez vetraku jsou i za 500Kc.

Email.cz -----> Va?e emailov? schr?nka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Po?ta zdarma!

[Adres??] [Kalend??] [Finance] [Chat] [Diskuse] [SMS]