Dotaz - brzdeni 3F motoru

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 14:26:59 CET 2004

dakujem panu Skopalikovi,
vrtalo mi to tu v hlave - ako je mozne ze doma mi to funguje a panu
Prochaskovi nie...
doma takto brzdim 1 kW ale s fr menicom, ktory je samozrejme rychlejsi ako
odopnutie siete a pripnutie odporu mechanicky.
ospravedlnujem sa za rychlejsie pisanie ako rozmyslanie, stratu budenia som
si neuvedomil
pr