Barva - inkoust - Vyroba PCB na Aritme 0512

Tomáš Svoboda tsvoboda
Středa Březen 17 14:26:22 CET 2004

Ja jsem kdysi na plotteru (digigraf) ryl plosne spoje pomoci tvrdokovove
jehly do laku s klasickeho
autospreje.Muselo to byt zavrdnute jen trochu jinak se to trhalo.Pokud se
zadarilo tak jsem skrabal
do spoju i 1 mm napisy.Dobre se to leptalo delici cary byly vycistene .Pak
jsem zkousel kreslit asfaltovym
lakem technickym perem ale nakonec jsem z lenosti skoncil u fotocesty.
 ts.

-----Original Message-----
From: jirka7a [mailto:jirka7a@seznam.cz]
Sent: Thursday, July 04, 2002 2:38 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Barva - inkoust - Vyroba PCB na Aritme 0512

> mozna je to trosku mimo, ale me se docela zalibilo delat zkusebni
> tistaky rytim do vosku. krasne to drzi a nepodleptava!
> moza,ze by takhle slo ryt i tou aritmou....
> ale pochopitelne je to negativ!
> JP

Na to jsem take myslel, ale na to by asi musela byt spise frezka - ta
jehla by se zapichla.
Mozna by to slo i necim tluscim, ale nevim jak tlusty dokazu udelat
povlak z vosku a jeste k tomu aby nepopraskal.

Navic je to uplne jiny design desky, leda ze by slo vyskrabat uplne
vse. Jak se Vam dari udelat tlusty povlak vosku ?

dekuji JN

Reklama:
WWW stranky zdarma na http://www.sweb.cz