Kalibrace UPS

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:34:07 CET 2004

Hello Igor,

?ter?, 8. ledna 2002, you wrote:

IS> Zdravim,

IS> Mel bych jeden teoreticky dotaz. Mam doma starsi UPS (APC Back 500) a
IS> k dispozici nekolik vymenenych baterii z jinych UPS - povetsinou v
IS> ramci "pravidelne vymeny", takze je nadeje, ze jsou jeste pouzitelne.
IS> Je bych rad, kdyby mi nekdo zkusil vysvetlit, co to presne znamena,
IS> ze je nutne baterie kalibrovat. Nejak nevim co si pod tim mam
IS> predstavit a jestli je mozne si kalibraci udelat amatersky sam.
IS> Nechce se mi davat pres 1000 v servisu :-(

V navodu k UPS APC je napsano, ze po vymene baterii je treba UPS
zkalibrovat. Zapnou do zasuvky, zapnout zatez, a po 15ti minutach
stisknout tlacitko TEST. Tim se UPS zkalibruje a srovna na nove
baterky. Chtel bych videt, jak se to kalibruje v servisu (muzu
zjistit, mam tam zname, ale ted uz tam nebudou, a ja zapominam. :-))

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic