Apollo 2100U

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:34:06 CET 2004

Ahoj,

prave vcera som sa pokusal o cosi podobne. Tlaciaren na USB. Poznatky po
hodine badania su nasledovne: musia sa naistalovat dve oddelene veci a to
driver tlaciarne a spooler na USB. Bez toho spool-driveru sa do systemu
nenaistaluje virtualny port a nic nevytlacis. Okrem toho treba v biose
povolit USB rozhranie.

A.

>From: Prýmek Aleš <Ales.Prymek@cmsys.cz>
>To: "'hw-news@list.gin.cz'" <hw-news@list.gin.cz>
>Subject: Apollo 2100U
>Date: Thu, 24 Jan 2002 10:35:40 +0100
>

>Prosim o pomoc, instaluji tiskarnu Apollo 2100U } (USB) Win 98SE z cd
>dodavane k tiskarne se nainstluje pouze tiskarna 2000 po stazeni z
>internetu
>pise ze tiskarna neni pripojena. Zkousel jsem to podle navodu i vse ostatni
>a nic, po pripojeni na USB se vzdy dozaduje na ovladac pro IEEE-1284
>controler. Nemate nekdo s timto zkusenost. Dekuju
>
>---
> [...]

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: