Alcatel DB

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:34:06 CET 2004

Hello Michal,

?tvrtek, 24. ledna 2002, you wrote:

Jako maly cerny obdelnicek :-) Jestli se v SMD soucastkach nevyznas,
tak ji budes tezko hledat.

MHvs> a ako by mala vyzerat? vedla toho konektoru je toho dost :-( a z
MHvs> ktorej strany? som dost neskuseny v SMD zalezitostiach :-(

MHvs> s pozdravom
MHvs> Michal Hole?

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>