Re(2x): LPT a WIN2k

Ales Martinik amartinik
Středa Březen 17 14:34:05 CET 2004

Ne zcela s Vami souhlasim. DLPortIO je bezchybny na WIN NT, ale na W2K jsem
si
u SERIOVYCH portu ani neskrtl. Nedavno se objevila knihovna zlportio, ktera
to dela
i na W2K. Ale na WinXP ani jedna ani druha se na seriovy port nedostanou (na
paralelni ano). Asi je to tim, ze system porty nejakym vnitrnim driverem
permanentne obsadi
a hotovo.
A pokud je to nejaka rozsirujici karta na PCI, tak je taky vymalovano.

Ales Martinik