Antena

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:30 CET 2004

ahoj
kdo u nas dela karty Wavelan ?
nejake podrobnejsi informace ?
snazim se vybudovat bezdrat net v praze puvodne jsem to resil pomoci hmpx5001 a podobne ale nejak to umrzlo na mrtvem bode a tohle mi pripada zajimave adapter udelam sam za 1/4 ceny a strcim to do 486 elonex co se prodavaji komplet za 200
diky david

---
** CREATED BY EMAIL.CZ **
   http://www.email.cz <--- Get Your Free Email