Re(2x): Re(2x): Re:vodivy lak

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:33:12 CET 2004

> Me take, nevim jak to dela nepocetna skupina chemickych zapalencu z rad
> mladeze - asi kradou jako jsme to delali my :) - a dekuji panubohu za to,
ze
> me obdaril takovou naturou, ze me svedomi zustava ciste :)))))
>:)))

... a jeste si samolibe odpovim sam. Predstavte si, ze se era simulaci cpe i
do chemie :) Zaplat panbuh, ze "kvantova chemie" je o necem jinem nez o
chemii, cili modelovani i zde je na backoru ... v elektronice to ma svuj
puvab, nicmene ruku na srdce, kolik z Vas radeji zvoli pul dne
experimentovani, nez stazeni prislusneho SPICE z netu a blbnuti u PC s v
mnoha pripadech tak slozitym nastavenim pocatecnich podminek simulace, ze je
zaruka uspechu miziva - tim se simulacnich programu nezrikam, prave naopak,
rok jsem delal externistu na ucnaku, kde jsem prave simulacni programy
demonstroval ...

Simon Cihelnik