OT Prahravani CD na PC

David.Rocek@infineon.com David.Rocek
Středa Březen 17 14:33:12 CET 2004

> -----P> ?vodn? zpr?va-----
> Od:	Snail Instruments [SMTP:snail@iol.cz]
> Odesl?no:	2. ledna 2002 13:52
> Komu:	hw-news@list.gin.cz
> P?edm?t:	Re: OT Prahravani CD na PC

> Dokonce pokud chcete vymenit zbozi, je lepe nechat si vratit penize a koupit si zbozi znovu, dostanete ho s novou zarucni lhutou.
>
> J. Hanzal

	Pouze mala poznamka : pri vymene zbozi za nove Vam bezi nova zarucni doba !!! Samozrejme trvejte na potvrzeni noveho zarucniho listu nebo na potvrzeni o vymene zbozi (vyrizeni reklamace vymenou - faktura s nulovou cenou a poznamkou reklamace apod). Viz paragraf 627 Obcanskeho zakoniku (zakon 40/1964 + dalsi zmeny), bod 2 !!!
	Neco jineho je oprava vadneho vyrobku - tam se prodluzuje zarucni doba o dobu, kterou vyrobek stravil v opravne (v reklamacnim rizeni).

	PS: Mam cerstve zkusenosti s neochotou autorizovaneho servisu Skoda vydat doklad o zarucni vymene dobijeciho rele (cca pul roku predtim jsem si kupoval nove - zaruka 12mes.) a tedy i novou zaruku. Po zmineni tohoto zakona a zkratky "?OI" mi behem dvou dnu prisel postou reklamacni protokol se vsemi pozadovanymi doklady. Priste uz do tohoto servisu nepujdu.

	S pozdravem

	Rocek David