MP3 player

Hracek Petr hracek
Středa Březen 17 14:33:11 CET 2004

Ano pane Kotlabo, stoji ... :), jenze !!!
je to cele pro vyvojare pracujici v C++ Builderu s vlastni autorem
vytvorenou tridou TSerial, TSPort, TI2CPort apod. a v tom je ten hacek ...
:(
v prvni kapitole je neco malo o portech a pristupu k nim v OS Win32, nekolik
prikladu zdrojaku... potom jiz jsou nesmirne podrobne od navrhu desky
zarizeni (generator, citac, programator GAL...) rozebirany konkretni
konstrukce, nasleduje popis I2C a nakonec nektere vylepseniny predchozich a
v priloze jsou vlastni obrazce tistaku a zpusob jejich osazeni ...
Celkove zhodnoceno (sem k cizim dilum dost kriticky) se mi ta kniha az tak
moc nelibi a to z techto SUBJEKTIVNICH duvodu, ktere pravdepodobne pro
vetsinu z Vas platit nebudou:
- je mi odporne Cko, tim spis Borland C++ a C++ Builder
- zkuseny programator si stejne vetsinu kodu napise podle svych zkusenosti,
cili z tohoto hlediska je mnozstvi vypisu zdrojaku podle meho zbytecne,
inspirace staci na prilozenem CDROMu popr. v priloze ...
- nelibi se mi hw parametry navrzenych zarizeni (tak nejak slozite)
- rozhodne neni pro amaterskeho experimentatora jako Kainkovo dve dilka ...

Cili shrnuto, sam sebe se ptam pro koho je urcena ... ?
Sympaticka je naproti tomu priloha navrzenych plosnaku  pomerne dost velmi
nutnych odkazu na dalsi literaturu.

Co me na knizkach z BENu dost stve je format pisma a obrazku, pripadaji mi
totiz, ze jsou urceny pro prisleple invalidy ... :)

Vsem co mate v maliku C++ ve vsech hybridech :) a zatim nemate zadnou
zkusenost s navrhem zarizeni pro obsluhu portu PC to asi lze vrele doporucit
a tem druhym, nemuzu si pomoci, mne se Kainkovo obe dilka libi vic, slouzit
tedy muze predevsim pro nejruznejsi inspiraci a ted vydal jeste "rizeni a
mereni prostrednictvim USB", cili treba to sem doleze take.

Preji hezky den, Simon Cihelnik