Kniha Udelejte si z PC

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:33:11 CET 2004

Kdyz jiz tu resime regulovatelne pulsi zdroje, mate nekdo osbni zkusenost s
feedbackem stepdownovych regulatoru rady LM2576ADJ (a jinych ADJ), zda lze
zpetnou vazbu ucinit potenciometrem a tim ridit vystupni napeti za chodu ?
pochopitelne to jiste jde, ale jde mi o stabilitu a odezvu na zmenu polohy
jezdce potenciometru ... jake take volite hodnoty vystupni kapacity a
indukcnosti pro pripad vystupniho napeti v rozsahu 3-35V ?
Simon Cihelnik