CD Rom v aute

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 14:33:11 CET 2004

> koukam ze uz tu dlouho nebyla zadna flamewar, toz smele do toho ;-))

:))) ... a vznikla mym puvodnim prohlasenim, ze je mi Cko odporne :), jako
reakce na dotaz pana Kotlaby, zda stoji za to tuto knihu koupit nebo ne ...
myslim si, ze jako jakousi praktickou cvicebnici k Matouskovo priruckam k
C++ Builderu, navic hw ladenou, udelal BEN dobre, ze to vydal a Matousek, ze
to napsal - prinejmensim, vzhledem k poctu referenci na sve puvodni dilo si
zvedne zisk a prida kupu hlavne zajimavych hw ladenych aplikaci :) - a oboji
je velice sympaticke !
Spise mi slo o to, ze Cko v jakekoliv podobe je pro programovaciho
zacatecnika mene stravitelne nez treba Delphi (diky sqelemu algoritmicky
pristupnemu Pascalu) a budiz nez treba VB (ac nejsem jeho milovnikem natoz
zastancem ) ... to je velke minus teto knihy a z toho pramenila moje reakce:
"pro koho je ta kniha urcena ?" - zkuseny programator si sezene radeji
nejakou freewarovou komponentu pro pristup k portum v CB (a ze jich je!) a
nemusi pouzit Matouskovo tridy a kod si asi napise take sam (a nejak prilis
nevyuzije tech sto stran zdrojaku ...) ... z tohoto duvodu jsem konstatoval,
ze prinosem publikace je spise takovy komplexni pristup: "od definice tridy
az k osazeni desky ..." :)
 .. no a bezny amater, ktery by rad sve PC premenil v citac, pametovy
osciloskop, programator a nebo nekdo kdo zkoncil u basicu nebo pascalu, tomu
je ta kniha PODLE MEHO NAZORU zcela k nicemu. Mel by radeji sahnout po
Kainkove dilkach ...

Ale nejvice ze vseho me desi predstava, kterou Matousek v zaveru knihy
vyhrozuje, ze v pokracovani, tedy druhem dile, bude realizace ISA zasuvnych
karet a USB rozhrani ... tolik zadoucich temat, ktere by mely byt v tuzemsku
jiz konecne nekym prakticky zpracovany a zrovna to vyjde jako na potvoru v
CB:))))))

Preji hezky den, Simon Cihelnik