bezproude cinovani & chemie a elektronika

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:33:10 CET 2004

> Preji pekny den.
> Tez chvalim, cte se to pekne.
> Ale jedno bych preci jen vytknul..   poznamka zda lze tyto chemikalie
koupit
> bez osvedceni, nebo zda ten "jedovej papir" bejt musi.
> diky Ondra

Jiz jsem to tu psal, ale dobra, zopakuji: "osvedceni o zpusobilosti k
zachazeni s nebezpecnymi latkami" se vydava koncesne na 5 let u lokalni
pobocky MZP. Nebezpecnou latkou se rozumi jed, horlavina, ziravina,
vybusnina atd. jak jsou kategorie v prislusnem zakone uvedeno. Take je
stanoveno k jakym cinnostem je zapotrebi mit toto osvedceni a jak se koncese
ziska.

Uvadim-li v clanku, ze se nejedna o latky nebezpecne, je zrejme, ze ze
zakona NENI potreba mit ani osvedceni alias byt autorizovanou osobou, ani
mit koncesi u MZP ... jiz jasne ? :))

Preji hezky den, Simon Cihelnik