kyselina HF - co s ni

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:32:53 CET 2004

Kyselinu flurovodikovou zlikvidujete nasledovne:
sezente si co nejvetsi plastovy nebo ocelovy sud (50l). Do puli ho naplnte
vodou a pridejete nekolik lopat vapna ... potom muzete po malych davkach
pomalu pridavat HF a michat
fluorid sodny je totiz JED a je to polutant v ekosystemu.
Ne tak neutralizaci vznikly fluorid vapenaty (v prirode kazivec), ten je
nerozpustny...
obsah sudu doporucuji nekam vylit, kde neni primo zdroj pitne vody, jinak v
podstate kamkoliv ..
Simon Cihelnik