Re: Re: Zlato z konektoru & Leptání plo1ných spoju

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:52 CET 2004

> K pripravovanej knihe:
> Na konci ( z mojho pohladu namiesto Registra ) moze byt uvedena tabulka
> vsetkych, v knihe uvedenych chmikalii s parametrom nebezpecnosti a
> dostupnosti.
> Napr. stupnica 1 - 5 ( 1- neskodi po vypiti akehokolvek mnozstva, 5 -
> pozerat na nadobu s danou chemikaliou je zivotu nebezpecne !)
> ( 1 - v drogerii, 5 - len na zbrojny pas alebo od mafie)

Asi Vas potesim, ale nekterym VIP jsem jiz sdelil, ze skutecne tam tato
kapitola bude, cili nemejte strach... a tech dat o chemikalii, ktere Vas
napadnou a nebo ktere muzete potrebovat tam bude docela dost ...
bez teto kapitoly, by  byla kniha spise polovicni ...
a o mnozstvi dat, ktera tu uvadim se nebojim, to jsou tak male stripky :)))
Preji hezky den,
Simon Cihelnik