Re: Měnič frekvence a kompletni katalog TI, Burr, Uni on CD.

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:32:41 CET 2004

> No jo, ale ten inkoust se vystrikuje tepelne a musi byt asi znacne 'jemny'
> aby neucpaval trysky. Normalni inkoust asi neni vodovzdorny :-(

To lze zajistit jeho filtraci pres S3 (nebo v nejhorsim S4) sklenenou fritu
pod vakuem, coz neni technicky problem - s tim si hlavu nelamu, mne jde o
to, aby nekdo, kdo to zkusil, rekl: s tou a tou tiskarnou jsem schopen
vytisknout na kuprextit obrazec PCB, ale diky vlastnostem laku nejsem
schopen leptat ... ja jsem schopen namichat takovy lak, aby to slo a byl
pouzitelny v inkoustovce - nerikam, ze je to jednoduche a neobejde se to bez
rady emirickych zkousek a uprav slozeni, ale myslim pujde to ... co rozhodne
ovsem nechci je kupovat tiskarny a teprve potom to zkouset :)
Diky za nazor, Simon Cihelnik