potisk upravenou inkoustovkou na PCB

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:32:41 CET 2004

> To je docela zajimave. Slysel jsem, ze inkoust je docela alhcymie, aby byl
> spravne tekuty, neucpaval trysky a nezasychal. Mam jen (velmi spatne)
> zkusenosti s plotrem a cervenou kreslici kapalinou z Elchemka. Jenze to
byl
> Colorgraf, u ktereho se papir nemusel ohybat a pro cuprextit stacilo
> nastavit jinak vzdalenost pritlacnych kolecek. nejvetsi problem, ktery
tady
> odpada, byl se zanasenim trubicaku pri kresleni tlustych car. Pri
prejizdeni
> [...]

 ... alchymie nevim :)), ale najit pro danou aplikaci spravne slozeni
opravdu neni jednoduche a tim mene pro obecne pouziti, kdy ten lepta tak a
ten zas jinak :) (a vsichni dohromady udelaji ... :))) ) ... ja mam otresne
zkusenosti s Elchemackym zelenym lakem - zrejme zmenili pouze barvivo :))
jinak je technologie stejna (a uz ho ani nekupuju) ...
Technicky lze pomoci chemicke techniky zajistit vse co se tyce parametru
laku, ja tu otravuju ale s technickym problemem konstrukce a  vypada to
zatim, ze pro ne prilis silne kuprextitove desky (tak do 1mm) by mozna bylo
primo mozne ve spolupraci s kvalitnim lakem tisknout u tiskaren, ktere maji
zadni podavac papiru ...to nejsem chytrej, to mi sdelili kolegove z fora :)
...tak uvidime, klidne si na zkousku nejakou zanovni inkoustovku techto
parametru koupim a potom muzu experimentovat s lakem .. :)
Preji klidnou noc, Simon Cihelnik