Re: Leptání plošných spojů

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:32:41 CET 2004

Ano, mel ho dokonce GES ve svem katalogu v malem baleni i kbeliku ...
... asi nejvetsim plusem pro amaterske leptani je jeho minimalni agresivita
na pokozku a mala toxicita :).
Nepodleptava, protoze reakci nevznikaji bublibky, s teplotou je dobre
experimentovat a stejne tak s koncentraci. Levnejsi je v Lacheme Neratovice
a neni to nebezpecna latka, cili bez autorizace. Rychle se ovsem vycerpava,
protoze ma maly ekvivalent medi - laicky je ho potreba velke mnozstvi na
odleptani maleho nozstvi medi. Nelze jej amatersky regenerovat, pouze pro
totalni kutily: regenerace je mozna elektrolytickym vyloucenim medi. Je
treba ale pracovat se specialnimi elektrodami, ktere maji vysoke prepeti
kysliku, aby byla anodickou reakci zejmena oxidace siran ---> peroxodisiran.
Preji hezky den, Simon Cihelnik